Na dobry początek

Pomysł uruchomienia projektu KazeO pojawił się już dawno. Bardzo dawno. Była trzecia nad ranem. Siedzieliśmy na kanapie w pokoju. Wynajmowałem mieszkanie na dwunastym piętrze. Słabe światło wpadało przez okno, a muzyka Mike’a płynęła z głośników. Rozmawialiśmy o kosmicznych rzeczach (dosłownie i w przenośni). Części z nich teraz nawet nie potrafię powtórzyć. Dotknęła nas egzystencjalna chęć rozmyślania o wszystkim. 

Uznaliśmy, że zaczniemy tworzyć własne Gry Visual Novel. Nakręcaliśmy się, że mamy wszystko co niezbędne, że to jest proste i na wyciągnięcie ręki. Rozmarzeni idealną wizją, poszliśmy spać. Zaczął się następny dzień, a razem z nim pojawiły się pytania. A może jednak? 

W rzeczywistości nigdy nie było dobrego momentu na uruchomienie projektu. Zawsze coś przeszkadzało albo czegoś brakowało. Ostatecznie pierwszego grudnia 2018 roku dwóch gości wcisnęło „enter”. Wtedy wszystko się zaczęło.

W ten właśnie sposób chciałbym Cię powitać drogi użytkowniku. Cieszę się, że bierzesz udział w tak wyjątkowym projekcie, jakim jest KazeO. Aby osiągnąć to, co udało się nam zrobić w ostatnich czternastu miesiącach, musieliśmy włożyć duuuuużo pracy. Mimo tego wiem jednak, że jesteśmy dopiero na początku tej ścieżki. Na szczęście nie jesteśmy sami. Na pokładzie zespołu KO jest już 18 wspaniałych ludzi o nieprzeciętnych talentach, także… Bądźmy w kontakcie, ponieważ szykujemy kilka ciekawych niespodzianek 🙂

Tomasz